Om Massage

I klinikken anvendes massage til behandling af muskelsmerter.

Vi har god erfaring med at kombinere massagebehandling med den kiropraktiske behandling for hurtigere at blive smertefri.

Ønsker og symptomer
Alt efter dit ønske og symptombillede vælger vi hvilke teknikker der skal bruges til massage.

Hvis du kombinerer massage med kiropraktik, kan der være kommunikation mellem behandlerne vedr. hvilke massageteknikker vil være bedst for dig

Symptomer kan være:

• Anspændthed, stress og træthed.
  • Muskel og led symptomer, smerte og nedsat bevægelighed i muskler og led, hovedpine, migræne m.m.
  • Sportsskader, kroniske eller akutte skader som f.eks. forstuvninger, ledbåndsskader, fibersprængninger, knæskader, tennisalbue m.m.

Du skal selv være opmærksom på:

• At drikke rigeligt med væske efter behandlingen, for at skylle affaldsstofferne hurtigere ud af kroppen.
  • Du kan opleve muskelømhed efter massagen.
  • Du får mest ud af massagebehandlingen ved at holde dig i bevægelse efter behandlingen ( f.eks at gå en tur ) da musklerne efter massage er varmet op og på denne måde holder du fortsat musklerne varme.
  • Tit giver vi forslag til strækøvelser som du kan lave hjemme for at forebygge at smerterne kommer igen.
  • Du kan altid bruge en ispose ( aldrig direkte på huden ) til lindring af dine muskelsmerter og også til muskelømhed efter massagebehandling. Isposer kan købes på klinikken.

.

Professionelle massører

Massage behandling udføres naturligvis af uddannet professionelle massører.

HUSK håndklæde / lagen
Medbring venligst eget håndklæde / lagen.